Craft-alnica - Čestitke ob diplomi

Pozdravljene drage ustvarjalke. Zakorakali smo v april, ki ga v Craft-alnici začenjamo z izzivom - čestitke ob diplomi. 


Sponzor meseca aprila
Teta Beta 


Elizabeta Kushner je napisala:  Živim u Hrvatskoj, uživam u prirodi, druženju s prijateljima, kraftanju, organiziranju radionica i ... Najviše volim izrađivati čestitke i raditi projekte za Do!ts magazin, a povremeno se okušam i u nekim malo drugačijim projektima. Ponekad izrađujem papire i štambiljiće, a kada imam ekstra slobodnog vremena volim crtati digitalne štambilje. Neke moje radove možete vidjeti na blogu i FB stranici, a digitalne crteže u Squigglefly trgovini.

Nagrada, ki jo poklanja


Na belo osnovo je odtisnjena pisava z distress blazinico v barvi weathered wood. Uporabila sem dve velikosti šablon, da sem dobila okvir, v katerega sem vstavila silhuete diplomantov.  Pri tej štampiljki se je zataknilo. Nikakor mi je ni uspelo lepo odtisniti. Uporabila sem vse možne zvijače, ki jih poznam, različne blazinice, papirje, na koncu obupala in uporabila tiskalnik. Poleg bele in črne barve, sem se odločila še za modro, saj simbolizira najvišje vrednote. 


Pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Simoni, Lili in Andreji. Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja  

...........................................
štampiljke -               Technique Tuesday clear stamp - grad
                                  MFT -  art expression text 
                                  Ustvarjalni dotik - napis 
kovinske šablone -   Spellbinders Nestabilities Dies - labels SM S4-169
                                  Spellbinders Nestabilities Dies -  labels LG S4-168
                                  Spellbinders Nestabilities Dies - petite ovals LG  
                                  Craft Dies by Sue Wilson - Californian collection
............................................

Komentarji

  1. Tole bo je nadvse zanimiv izziv.Tvoja voščilnica mi je zelo všeč-super barvna kombinacija,da o postavitvi sploh ne govorim.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so tele barve zelo všečne - delujejo tako svečano. Štampiljka s paspartujem pa je vedno dobra kombinacija - super voščolnica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, to je vse, kar lahko rečem za ta izziv. Se bo treba maksimalno potrudit, če bo pa uspelo pa .... Tebi je. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepa in elegantna ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo kako lepa voščilnica, prava za to priložnost. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica za takšno priložnost.... Všeč mi je izziv Craftalnice, saj mi da misliti, da bi morala tudi na to temo kaj ustvariti... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoja voščilnica je res primerna za tako pomembno življenjsko prelomnico, kot je diploma. Zelo je elegantna in lepa. Modra barva ji super paše. Si me pa potolažila s tem, da se tudi takšnim mojstricam, kot si ti, kdaj pa kdaj zalomi :-) Odslej se bom pol manj sekirala, če mi odtis ne bo uspel :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Živjo Janja! Zelo lepo si jo oblikovala in sestavila. Prav elegantna in svečana.
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna je. Elegantna, prava čestitka za ovakav događaj.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo voščilnico si naredila, Janja :-))
    In tale vesela druščina mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi tvoja viscilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izbor barve. Čudovita voščilnica! Odtisi znaj včasih res razočarati :(
    Vendar mojstricam kot si ti, ne pridejo do živega :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimiva barvna kombinacija. Odtis si prav domiselno uokvirila in simpatično zataknila kapo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako čudovita, elegantna ... Všeč mi je ta silhueta navdušenih diplomantov.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna voščilnica, polna veselja!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasno si uokvirila razigrane diplomante in okvirju nataknila kapo :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Taka elegantna je. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa postavitev in usklajena barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.