Pikapolonice

Ko se pikicam pridružijo še pikapolonice, je zabava tu :). Po barvi in pikasti podlagi se voščilnica ujema in nadaljuje prejšnjo objavo.


Pikasto je izdelana tudi notranjost voščilnice. Pikapolonice so se naselile povsod.  


Saša, Lili, Sara, Danii in Moyca so me razveselile z nagrado. Hvala. Lepo ste mi polepšale deževen vikend.

  
Poklanjam jo naprej, mojim zvestim obiskovalcem bloga. 


Izzivi
Izazovi i slatkiši - izziv #7
Party Time Tuesdays - izziv #110

Vsi, ki redno spremljate moj blog, ste verjetno že opazili, da sem zaljubljena v My Favorite Things Die-namics šablone. Skoraj ni voščilnice, da ne uporabim vsaj ene.
Odslej se nahajajo tudi na poličkah spletne trgovine Mavelu.com
............................................
štampiljka -               MFT - ring me
kovinske šablone -   MFT Die-namics - ring me
                                 MFT Die-namics - lead the way
                                 Elizabeth craft designs die - lady bugs
                                 Spellbinders nestabilities dies - standard circles LG
papir -                       iz domače zaloge
............................................
Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Zelo lepa čedovite pikice in pikepokice.
    Naj bo kljub dežju srečna nedelja in še srečnejši teden.
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ijoj, kako je lepa pika-poloničasta :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč ta pikasto- polončkasta voščilnica:), prav tako prekrasna izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pikice so vedno simpatične in brezčasne, tudi motiv telefona je zelo "hvaležen" za več priložnosti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super barvna kombinacija kot vedno).
    Super dodatki!
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  6. kako je luštna! tale telefonček je res simpatičen. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava pikapokasta voščilka.Ravno pravšnja za pomlad,ki prihaja.Lepo si jo sestavila.Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pikica pri pikici to je res najlepši motiv vseh generacij:))
    In zato je tudi tvoja voščilnica nekaj prečudovitega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatične pikice, lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Janja,na mojem blogu te čaka nagrada:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Telefon, pikice in pikapolonca - zanimiva kombinacija, ki mi je všeč :) Čestitka pa je tako enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pika, pika, pikica... Prav luštna je s temi pikicami... In šablona telefona mi je tudi zelo všeč... Šablon pa res nikoli ne zmajnka :). Die-namics praviš...spet nekaj novega za mene... :).
    Pa lep začetek tedna ti želim...
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  13. Življenje je črno belo, s pridihom rdeče pa je vse več sreče. Čudovito, se strinjam s predhodnicami. Meni so všeč tudi dodane puščice, pa se spet piše zgodba, tokrat preko čudovitega telefona.

    OdgovoriIzbriši
  14. o kakšna kjut voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna je...všeč mi je kako si olepšala notranjost. Super lepa... :)

    OdgovoriIzbriši
  16. O pikapoke so pa tko kjut - čudovito čestitko si naredila :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako ti vedno čudovito uspe kombinirati barve in vzorce. Krasna je in tudi ideja o izdelani notranjosti voščilnice je super.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna barvna kombinacija in pikice so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nadvse lušna, všečna in simpatična. Zelo lepo, tako kot znaš le ti.

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasen telefon, takega bi tudi jaz imela ... tapravega! Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovita in prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  22. Fenomenalna cestitka!

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

    Pozdrav
    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  23. Krasna pikapokasta voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Kot vedno krasna...lepo sestaviš vse skupaj in vedno je vse narejeno tako natančno...občudejum tvoje delo, čeprav se zadnje čase bolj redko oglasim!
    LP

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.