78. Izziv - Vintage

Pozdravljeni v novem izzivu Craft-alnice. Naslov teme je izbrala Andreja.

Že dolgo nazaj sem kupila komplet štampiljk Cameo. Ideje kako naj jih uporabim ... ni bilo in tako so čakale ... na boljše čase :). V kompletu je kar osem različnih štampiljk. Za današnji izziv, sem uporabila dve in dve osnovni barvi.

Na eko karton je v rjavi barvi odtisnjena prva. Rjava barva namreč simbolizira staranje predmetov.  


Veliko bolj razkošno in odločno je videti v vijolični barvi.


Odtis je embosiran v barvi slonovine. Namesto čipk sem ji dodala sestavljeno rožo iz listja.



............................................
štampiljke -               Joanna Sheen - Cameo JS347 
kovinske šablone -   Spellbinders nestabilities - fleur de lis squares
                                 Spellbinders nestabilities - classic squares LG
                                 Spellbinders nestabilities - floral ovals
                                 Spellbinders nestabilities - petite ovals LG
                                 Marianne Design - leaves
robni luknjač -          EK Successs - double crochet
blazinice -                 Archival ink - sepia,  Distress ink - vintage photo
embossing prah -     Artemio - ivory
dodatki -                  samolepilne polperle  
trak in papir -          iz domače zaloge 
............................................

Pokukajte tudi k Andreji, Simoni in Lili. Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Rjava je čudovita, ampak vijolična pa res zgleda bolj bogata. Všeč mi je osrednji motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta obe, vendar meni vedno bolj včele k rjavi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta naravnost čudoviti in prav težko bi se odločila katero bi izbrala! Dobra štampiljka je in četudi je dolgo čakala, se je tokratna uporaba izplačala. Všeč mi je embosiran odtis in opazila sem, da si se potrudila tudi pri notranjosti ... Skratka luštno in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da je Andreja izbrala temo 'Vintage', da si lahko ti pridno uporabila te čudovite Cameo štampiljke... :). Res bi bilo škoda, da tega ne bi delila z nami... :). Jaz nimam favoritke, ker sta mi OBE VŠEČ!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. :)))...ravnokar sem pri Lili omenila, da je zanimivo kako v vintage stilu prevladujejo rjavi odtenki in da bi bilo lepo videti tudi kaj drugačnega... :))
    Tvoji čestitki sta absolutno prečudovit...zmagovalka pa je v viola "oblečena". :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Občudujem! Obe, ampak rjava mi je bolj blizu :) Štampiljke so mi zelo všeč in res pridejo do izraza na vintage čestitkah.
    Pri rjavi mi je všeč, kako si kombinirala rjav okvir z belim ovalnim izrezom. Rjav oval je izrezan na roke ali je šablona? Ne morem ugotoviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, izrezan je na roke :) in senčen po robovih.

      Izbriši
    2. Hvala! Natančno izrezano :)

      Izbriši
  7. Čudovito, čudovito, ampak niti v sanjah pa se sama ne bi spomnila, da bi naredila vintage v vijolični. Vedno me asociira na rjavo, bež, belo. Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res so krasne in obe barvi jim pašeta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne bom se odločala katera je lepša, ker je vsaka po svoje božanska. Rjava in vijolična se lepo ujemata z kamejo, katera je res čudovita. Všeč mi je uporabnost in romantičnost kompletka štampiljk.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepi, obe. Čestitke ob rezanju na roke, sem mislila, da je šablona.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo so lepe, kasno si jih skombinirala. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi sama se ne bom odločala. Obe sta čudoviti, rjavih tonov smo pač bolj vajeni v vintage stilu, a ravno zato je vijola toliko bolj zanimiva, všeč mi je tudi roža, se lepo poda čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  13. janja, spet dve krasni mojstrovini izpod tvojih prstov!
    še vidi, da sem tud jaz malo "vintage", ker naravnost obožujem rjavo barvo - in to z leti čedalje bolj, haha-
    je pa tud vijola prečudovita!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Ko boš imela čas pokukaj na moj blog,
    Lep dan Tamara

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti sta obe. pri tebi mi je všeč to, da ni ničesar preveč. Kljub bogatemu vzorčku obeh voščilnic, znaš sestaviti tako, da je vsega ravno prav.

    OdgovoriIzbriši
  16. Obje su predivne.Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasni sta obe in dovršeni kot je navada izpod tvojih rok. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.